Eric Vaarzon Morel samen met Brownie Dutch en Alessandro Díaz op tournee

Flamencogitarist Eric Vaarzon Morel gaat een bijzondere samenwerking aan met producer en zanger Brownie Dutch, rapper Alessandro Diaz en een nieuwe ster aan het flamenco firmanent, danseres Conchita Boon.  Ook Vaarzon Morels singer-songwriter dochter Eline Vaarzon Morel gaat mee op tournee.

Verschillende muziekstijlen worden gecombineerd met wervelende flamencodans door talentvolle danseres Conchita. Het wordt een muzikaal feestje van hedendaagse Pop, Latijns-Amerikaanse Reggaeton, Gospel, Soul, Flamenco en klassieke kerstliedjes. De liedjes worden overgoten met een flamenco/soul sausje onder begeleiding van Eric Vaarzon Morel en producer en zanger Brownie Dutch.

Noem het gerust een feestje (Zambomba fiesta), want dat is het: een Kerstviering! Feestjes die worden gegeven in de weken voorafgaand aan Nochebuena, Kerstavond. Bij een Zambomba zijn er geen toeschouwers en doet iedereen gezellig mee, het publiek moet dus meezingen, klappen en dansen! Kortom: een feest voor de hele familie.  Mucha alegría (veel blijdschap!) en Felíz Navidad.

Het kerstprogramma Felíz Navidad is te zien vanaf 11 december t/m 26 december in acht verschillende theaters: Haarlem, Enschede, Amstelveen, Leeuwarden, Rotterdam, Zaandam, Amsterdam en Austerlitz.

Over Senf Theaterpartners

Senf Theaterpartners representeert meer dan 50 theaterproducenten, gezelschappen en artiesten. Wij verzorgen niet alleen de tourneeplanning maar we bewegen en ontwikkelen mee in de theaterwereld. Theaterproducties moeten actueel zijn, relevant en interessant voor theaterbezoekers, daarom zorgen wij ervoor dat er ieder seizoen weer een rijk gevuld en divers aanbod aan theaterproducties in de theaters te zien is. Wij maken ons hard om met de juiste inzet en betrokkenheid de beste producties te ondersteunen, want Senf Theaterpartners heeft hart voor theater!